PROCEDURA OPERATIONALA PRIVIND
Transferul elevilor în interiorul Seminarului Teologic Ortodox “Sf. Iosif Marturisitorul”, respectiv dintr-o alta institutie de învatamânt liceal
Procedura |
Data elaborarii |
Data intrarii în vigoare |
Termen |
Cod |
Procedura privind transferul elevilor în interiorul Seminarului Teologic Ortodox “Sf. Iosif Marturisitorul”, respectiv dintr-o alta institutie de învatamânt liceal |
01 septembrie 2014 |
17 septembrie 2014 |
Permanent |
PO |
Revizuire |
01 septembrie 2017 |
17 septembrie 2017 |
Permanent |
PO |
1.Lista responsabililor cu elaborarea, verificarea si aprobarea procedurii operationale
Elaborat |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Marius |
Semnatura |
Verificat |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Marius |
Semnatura |
Aprobat |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Marius |
Semnatura |
2. Situatia editiilor si a reviziilor in cadrul editiilor procedurii operationale
Revizuire |
Data |
Persoana responsabila |
Semnatura |
1 |
Ianuarie 2015 |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Marius |
|
2 |
Septembrie 2015 |
Coordonator CEAC: Prof. Munteanu Daniela |
|
3 |
Ianuarie 2016 |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Marius |
|
4 |
Ianuarie 2017 |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Marius |
|
5 |
Ianuarie 2018 |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Mariu |
|
6 |
Ianuarie 2019 |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Mariu |
|
7 |
Ianuarie 2020 |
Director: Pr.Lect.Univ.Dr. Nechita Mariu |
|
3. Persoanele carora li se difuzeaza editia sau, dupa caz, revizia din cadrul editiei procedurii operationale:
Nr. Crt |
Scopul difuzarii |
Nr.Exemplare |
Compartiment |
Functia |
Nume si prenume |
Data primirii |
Semnatura |
1 |
Arhivare |
1 |
Administrativ |
Administrator patrimoniu |
|
19.09.2014 |
|
2 |
Aplicare |
2 |
Personal Didactic |
Presedinte comisia pentru serviciul pe scoala si respectarea regulamentelor scolare |
|
19.09.2014 |
|
3 |
Aplicare |
Se trimite electronic |
Personal Didactic |
Profesori |
Întregii echipe de profesori |
19.09.2014 |
|
4 |
Aplicare |
1 |
Personal Didactic |
Profesorilor diriginti |
Conform deciziei de numire a profesorilor diriginti |
19.09.2014 |
|
5 |
Aplicare |
1 |
Personal Didactic |
Consilier Educativ |
|
19.09.2014 |
|
6 |
Aplicare |
1 |
Personal Didactic |
CEAC |
|
19.09.2014 |
|
7 |
Aplicare |
1 |
Administrativ |
Secretar elevi |
|
19.09.2014 |
|
8 |
Aplicare |
1 |
Personal Didactic |
Presedinte comisia pentru analiza relatiei scoala-familie |
|
19.09.2014 |
|
4. Scopul procedurii operationale
Crearea unui cadru concret, respectiv corect din punct de vedere legislativ si al nevoilor institutionale ale Seminarului Teologic Ortodox “Sf. Iosif Marturisitorul”, Baia Mare, pentru elevii care solicita transferul dintr-o alta unitate scolara, ori în interiorul colegiului dintr-o clasa în alta..
5. Domeniul de aplicare a procedurii operationale
Toate situatiile în care sunt solicitate transferuri din afara ori din interiorul Seminarului Teologic Ortodox “Sf. Iosif Marturisitorul”, Baia Mare
6. Documente de referinta:
ROF
ROI
Fisa postului angajatilor Seminarului Teologic Ortodox “Sf. Iosif Marturisitorul”
Alte documente, inclusiv reglementari interne ale entitatii publice: ordinele, instructiunile, normele, metodologiile si alte documente emise de M.E.C.T.S. si alte ministere, cu referire la aceasta situatie.
7.Definitii si abrevieri ale termenilor
7.1. Definitii
Nr. crt |
Termenul |
Definitia si/sau, daca este cazul, actul care defineste termenul |
1 |
Procedura operationala |
Prezentarea formalizata, în scris, a tuturor pasilor ce trebuie urmati, a metodelor de lucru stabilite si a regulilor de aplicat în vederea realizarii activitatii, cu privire la aspectul procesual |
2 |
Editie a unei proceduri operationale |
Forma initiala sau actualizata, dupa caz, a unei proceduri operationale, aprobata si difuzata |
3 |
Revizia în cadrul unei editii |
Actiunile de modificare, adaugare, suprimare sau altele asemenea, dupa caz, a uneia sau a mai multor componente ale unei editii a procedurii operationale, actiuni care au fost aprobate si difuzate |
4 |
Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar |
Regulament care cuprinde norme referitoare la organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat si particular, in conformitate cu Legea invatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cu Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare. |
5 |
Regulament de ordine interioara |
Set de norme de conduita stabilit la nivelul unei unitati scolare din învatamântul preuniversitar. |
7.2. Abrevieri ale termenilor
Nr. Crt |
Abrevierea |
Termenul abreviat |
1 |
P |
Procedura operationala |
2 |
E |
Elaborare |
3 |
V |
Verificare |
4 |
A |
Aprobare |
5 |
Ap |
Aplicare |
6 |
Ah |
Arhivare |
7 |
ROF |
Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar |
8 |
ROI |
Regulament de ordine interioara |
8. Descrierea procedurii operationale:
1. Afisarea la avizierul elevilor si dupa caz postarea pe site-ul colegiului a numarului de locuri disponibile, a claselor (nivel, specializare, profil, ultima medie a clasei), respectiv a criteriilor pentru transfer, conform ROF, ROI sau a altor documente aferente acestora.
2. Depunerea la secretariatul Seminarului Teologic Ortodox “Sf. Iosif Marturisitorul” a cererilor tip privind transferul. În cerere se precizeaza motivul transferului, aceasta fiind însotita de copia foii matricole pe semestru, respectiv pe an scolar în functie de momentul în care este cerut transferul.
3. Analiza cererilor din punct de vedere al îndeplinirii conditiilor mentionate în ROF, în ROI sau în alte documente legislative care privesc aceasta situatie (ex. modificari ulterioare ale unor OM-uri).
4. Elaborarea unui tabel cuprinzând candidatii care îndeplinesc atât conditiile de transfer cuprinse în documentele legislative în vigoare, cât si cele impuse de ROI al Seminarului Teologic Ortodox “Sf. Iosif Marturisitorul” (ex. media semestriala/anuala a elevului care cere transferul trebuie sa fie cel putin egala cu media ultimului elev din clasa/ de la specializarea la care se solicita transferul).
5. Sustinerea unui examen la disciplina fundamentala a clasei în care elevul solicit transferul (îndeosebi la clasele a 9-a si a 10-a).
6. Sustinerea examenelor de diferenta, în concordanta cu profilul/specializarea clasei în care elevul solicita transferul. Dirigintele clasei are obligatia de a urmari respectarea termenelor fixate pentru sustinerea examenelor de diferenta, precum si de a mentine legatura cu secretariatul colegiului si cu profesorii examinatori/evaluatori.
7. Elaborarea listei candidatilor care îndeplinesc toate conditiile sus-mentionate (candidatii admisi) si înaintarea acesteia înspre aprobare Consiliului de Administratie al colegiului.
8. Aprobarea listei candidatilor în Consiliului de Administratie al colegiului.
9. Dupa aprobarea transferului unitatea de învatamânt primitoare solicita situatia scolara a elevului în termen de 5 zile.
10. Unitatea scolara de la care se transfera elevul este obligata sa trimita situatia scolara în termen de 10 zile de la solicitarea acesteia.
11. Elevul nu se înscrie în catalog pâna la primirea situatiei scolare de catre unitatea de învatamânt la care s-a transferat.
12. Afisarea la avizierul elevilor, precum si postarea pe site-ul colegiului a listei transferurilor si a modului de solutionare a acesora, cu mentiunea admis/respins.
Monitorizarea implementarii procedurii va fi realizata de catre directorii unitatii si CEAC.
Verificarea procedurii se face bianual.
ANEXE
CEREREA TIP CARE SE VA COMPLETA DE CATRE ELEVII CARE SOLICITA TRANSFERUL
|